top of page

Hi.

Lagu-lagu lama di reverbnation.com/waniardy

Lagu-lagu baru di soundcloud.com/waniardy

Merakam di youtube.com/waniardyofficial

Menulis di bit.ly/waniardy

Hi awak. Nama saya Wani Ardy. Saya bermula sebagai seorang singer-songwriter sekitar tahun 2002. Saya bertuah kerana lirik saya dilihat sebagai puisi dan catatan peribadi saya dilihat sebagai karyaseni. Lapan tahun kemudian saya ditawar untuk menerbitkan buku pertama saya. Saya bersyukur saya masih berpeluang untuk buat apa saya minat hingga ke hari ini, terutama menulis rasa-cerita dan berpentas bersama ‪Wani Ardy & the Guitar Polygamy‬.

Hi awak. Nama saya Wani Ardy. Saya tak pandai dan tak kuat; saya cuma tak malu meminjam dan meminjam dari Tuhan saya dan lepas itu saya cuba berani kongsi dengan awak semua. Jemputlah baca dan dengar karya saya. Kalau suka, sudilah sebar cinta saya pada kawan-kawan. Kalau tak suka, tegurlah saya sebab saya cuma orang kecil yang penuh kesilapan.

Hi awak. Nama saya Wani Ardy. :)


Recent Posts
Archive
bottom of page