top of page

Hadiah Saya Buat Semua Perempuan

A year ago I proposed an idea to Sue Emoqwin @ Suzana Ahmad, lady-boss Helium Books. I am so blessed that she accepted it and understood my dream. Dah terlalu banyak tahun saya peram impian ini. Saya kata, sebelum saya mati, saya mesti jadikan ia realiti. An anthology of women's writings that hopefully would inspire and empower many. Karya para penulis wanita sezaman, dekad 2009 hingga 2019. Sepanjang kecil pengalaman saya menyunting beberapa antologi, belum pernah saya sunting penulisan yang sifatnya sebegini pelbagai dan penulisnya sebegini ramai. To my 21 amazing writers, you know who you are. Thank you for sharing bits and pieces of your heart and soul. Editing your work has been quite a ride and I enjoy every crazy part of it. (When I say editing, I mean meticulous editing, and not just proofreading. Lol)


Bulan depan bulan kita. Siap sedialah untuk parti.


Penyelenggaramu, Wani 'perlu-tidur' Ardy


Recent Posts
Archive
bottom of page