top of page

Ipoh Calling

Saya kan awak, tak bercita-cita tinggi sebenarnya. I'm a low achiever. I expect less. Sebab saya penakut. I have no plans on chasing after perfection. I have no plans on becoming the best. Saya tak pandai bersaing. Saya jenis puas hati dengan merasa. Dalam hidup yang singkat ini, banyak benda saya teringin nak rasa. Bila saya rasa, bila saya cuba, saya belajar.

Saya tak reti jadi orang yang seumur hidup duduk satu tempat atau buat satu benda. ('Tempat' dan 'benda' dalam konteks ini ada pelbagai definisi.) Kalau orang tanya apa pekerjaan saya, sejujurnya saya selalu tak tahu nak jawab apa. Tapi hati saya kata, I'm a learner. Segala benda yang saya buat, segala benda yang saya kerjakan, semuanya sebab saya nak rasa, dan saya nak belajar.

Malam esok matapelajaran pentas.

And these are my favourite classmates: ‪

#‎WaniArdyandtheGuitarPolygamy‬.


Recent Posts
Archive
bottom of page