top of page

Menumpang Ikhlas

I woke up today with gratitude and syukur. Syukur Allah Ta'ala pinjamkan Ikhlas, for almost 7 years now. Saya selalu rasa yang Ikhlas... is too good to be true. Dilahirkan tanpa vagina dan tanpa rahim, saya tak pernah terfikir yang satu hari nanti saya akan berpeluang menjadi seorang bonda. I am so very blessed. Ada orang yang anaknya meninggal dunia waktu masih bayi. Ada orang yang keguguran anak sampai 10 kali. Betapa tersangat bertuahnya saya. Terima kasih, Allah, untuk 7 tahun yang indah ini. Lebih baik 7 tahun daripada tak merasa langsung... seperti ramai wanita yang saya tahu, belum berkesempatan menjadi ibu. Terima kasih, Allah, kerana izinkan saya menjadi bonda dari nafas Ikhlas yang sulung. Semoga bonda ada rezeki untuk terus bersama Ikhlas 4 hari seminggu. Semoga usia jodoh kita masih panjang dan bonda masih boleh menumpang, Ikhlas...


Recent Posts
Archive
bottom of page